Restitutie aanvragen voor de resterende Gerritjes van Bourgondisch 's-Hertogenbosch
Restitutie aanvragen kan tussen zondag 15 september 23.59 en zondag 29 september 23.59 uur
Vanaf zondagavond 15 september 23.59 kunt u op de volgende manier restitutie aanvragen voor overgebleven tegoed:
Om de pas te kunnen opwaarderen of restitutie aan te vragen, dien je jouw pas te koppelen in de KNIP app. Als je de KNIP app nog nooit eerder hebt gebruikt, kun je deze gratis downloaden via de app Store of Google Play store. Bij het aanmaken van je account kun je gelijk de pas koppelen, volg de stappen in de KNIP app.
Heb je de KNIP app eerder gebruikt? Volg dan de volgende stappen:
* Klik in de KNIP app op de 3 horizontale streepjes links in je scherm
* Klik vervolgens op ‘Toevoegen’
* Scan de QR-code op de pas en volg de stappen.
Daarna kom je in de online omgeving terecht van Bourgondisch 2024! Hier kun je na afloop van het evenement restitutie aanvragen als je nog saldo over hebt!
LET OP:
Via de computer is de werkwijze net anders, namelijk: ga naar www.mijnkniponline.nl en log NIET in. Klik in plaats daarvan op ‘Registreren’ en vervolgens op ‘Betaalkaart’ en volg de stappen.
De uiterste datum voor het aanvragen van restitutie is zondag 29 september 23.59 uur.
Na deze datum verliest de E-card zijn bruikbaarheid. Volgend jaar geven we weer nieuwe E-cards uit. De eerste uitbetaling van restitutie vindt plaats op woensdag 18 september. De tweede uitbetaling vindt plaats op maandag 30 september. Binnen enkele dagen na deze data ontvangt u het bedrag op uw rekening. Via de mail ontvangt u een bevestiging hiervan.
Wat te doen bij foutmelding: Error in [version4.Restitution….}
Helaas komt af en toe deze melding voor bij de aanvraag. Deze foutmelding is bekend bij de ontwikkelaars van de app (dit zijn wij niet), en helaas is deze lastig op te lossen op korte termijn.
De melding komt voor op enkele types telefoons.
Gelukkig is er een oplossing: u kunt namelijk wel restitutie aanvragen via de website versie van de app. Ga hiervoor op een computer op laptop naar www.mijnkniponline.nl.
Als de pas al gekoppeld is in de app, kunt u inloggen met dezelfde inloggegevens als de app. Als de pas nog niet gekoppeld is, klik dan op ‘Registreer’ en vervolgens op ‘Betaalkaart’.
Mocht het dan nog niet lukken, stuur dan een mailtje naar: help@twelve.eu
Zij helpen u graag verder.